У субoту бeрлінці виступили прoти рoзширeння гoлoвнoї міськoї aвтoмaгістрaлі, пeрeкривши гoлoвну отвали гігантським «рейвом». Про це повідомляє BBC.
Посеред дорожніх http://mol63.ru/bazovye-razlichiya-rfid-i-nfc знаків і світлофорів були встановлені димові машини, блискучі кульки і стійки з напоями, а тисячі клаберів, кліматичних активістів і місцевих жителів перетворили кілометрову ділянку головної дороги в східному берлінському районі Фрідріхсгайн нате танцмайданчик просто неба.
З дозволу берлінської влади місцеві нічні клуби перекривали жваву поди протягом усього суботнього дня і вечора, викачуючи музику з імпровізованих сцен.
Рейвери хочуть зупинити розширення головної автомагістралі Берліна, А100, яка пролягає после цей центральний район міста.
Шестисмугова автомагістраль знищить деякі з найвідоміших нічних клубів Берліна, включаючи About Blank, Wilde Renate, Else, Oxi, Void і Club Ost. Близько 20 клубів та культурних закладів будуть знесені, а також деякі будинки.
«Так багато берлінської культури було б втрачено. Легко не обов\’язково мати автостраду в центрі міста. У нас такий гарний громадський транспорт», — скащала Селіна, відвідувачка клубу, яка живе неподалік і систематически його відвідує.
Критики стверджують, що клуби у цьому місці з\’явилися лише тому, що ця територія десятиліттями була відведена під розширення А100, тобто тогда більше нічого не будували.
Міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссінг і мер Берліна Кай Вегнер хочуть розширити автомагістраль, щоб впоратися зі зростаючим населенням міста і збільшенням кількості власників автомобілів.
Вони кажуть, що це допоможе спрямувати транспортний потік навколо центру міста, а безвыгодный через нього.
П\’ятикілометрова ділянка шосе коштуватиме приблизно 1 млрд євро, а протестувальники хочуть, щоб ці гроші пішли для громадський транспорт, велосипедні доріжки та кращі тротуари.
Вони також стверджують, що продовження А100 призведе раньше ще більшого трафіку в і кроме того перевантаженому центрі.
Автомагістраль А100 — одна з найжвавіших автомагістралей Німеччини, вона огинає більшу частину центральної частини західного Берліна, і гук транспорту є постійним фоновим шумом у деяких західних районах.