Половина дилерів Ford досі не хочуть продавати електромобілі

Прoдaжі eлeктрoмoбілів знижуються нa тлі стaбільнo висoкиx цін в СШA, бaгaтo дилeрів Ford нe бaжaють ризикувaти та інвестувати в їхній продаж.

Трохи більше половини з майже 3000 дилерських центрів Ford у США відмовилися від інвестицій, необхідних во (избежание продажу електромобілів, таких як F-150 Lightning і Mustang Mach-e. Относительно це вперше повідомила Detroit Free Press та підтвердила компанія Ford.

Замість цього деякі дилери будуть дотримуватися традиційних двигунів внутрішнього згоряння і гібридів, популярність яких стрімко зростає, оскільки американці заграють зі зниженням витрат получи бензин, не роблячи близ цьому стрибка до чистих електромобілів.  

«Темпи впровадження електромобілів різняться за всій країні», — сказав представник Ford в інтерв\’ю Business Insider. «Кількість дилерів, які планують продаж електромобілів у 2024 році, стабілізувалася сверху рівні трохи більше 50% всієї дилерської мережі. Тобто, 86% населення проживає в межах 20 миль (32 км) від дилерського центру Ford, який може продавати та обслуговувати електромобілі бренду».

Частково побоювання дилерів пов\’язані з величезними інвестиціями, які Ford вимагає від них с целью продажу електромобілів: треба мати швидкі зарядні станції постійного струму, додаткові паркомісця, навчання угоду кому) персоналу тощо.

Програми сертифікації можуть коштувати понад $1 мільйон, що призвело вплоть до кількох судових позовів проти Ford. В одному випадку высшая инстанция штату Іллінойс виніс рішення держи користь дилерської групи, яка стверджувала, що програма Ford порушує закони штату, повідомляє Chicago Tribune. Ford планує подати апеляцію сверху це рішення.

Дилери Ford були одними з перших, хто почав бити возьми сполох щодо зниження попиту в електромобілі на початку цього року, коль деякі салони почали відмовлятися від Mustang Mach-E. Пізніше деякі дилери Ford повідомили, що їм важко виконувати замовлення в Lightning.

Раніше в грудні Ford скоротив виробництво електричного F-150 Lightning після тимчасового скорочення виробництва в жовтні вследствие страйк. За перші дев\’ять місяців 2023 року компанія продала 16 000 електричних пікапів, що становить мізерну частку від приблизно 570 000 автомобілів серії F з ДВС, проданих по (по грибы) той самий період.

Ford також відклав інвестиції у виробництво електромобілів у розмірі 12 мільярдів доларів бери тлі уповільнення продажів.

Відносини компанії з дилерами погіршилися після того, як компанія почала впроваджувати нові вимоги по електромобілів. Компанія посіла останнє місце в нещодавньому опитуванні щодо довіри дилерів впредь до своїх франшиз: 46% дилерів Ford заявили, що приставки не- мають «жодної довіри» накануне франшизи.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.