Нeнaзвaнe джeрeлo пoвідoмилo япoнську кoрпoрaцію прo нечесне проведення випробувань нате пасивну безпеку при бічному ударі. Внутрішнє розслідування підтвердило правоту інсайдера: з\’ясувалося, що недорогі Toyota, Daihatsu і Perodua пройшли краш-диагностика з модифікованим внутрішнім облицюванням передніх дверей, тоді як в серійні машини ставилися травмонебезпечні дверні карти.
Череп правління Toyota Motor Акіо Тойода вже вибачився хуй покупцями по всьому світу. Провина дочірньої фірми Daihatsu (відповідальна из-за «бюджетники» Toyota для азіатських ринків) названа «абсолютно неприпустимою і підриваючою довіру клієнтів». Вслед за оцінками корпорації у групі ризику 88 тисяч машин про Таїланду, Малайзії, Мексики та країн Перської затоки.
В результаті внутрішнього розслідування з\’ясувалося, що держи Toyota Yaris ATIV, Toyota Agya та їх «клонах» передо краш-тестом модифікували дверні карти, щоб у разі спрацьовування бічних подушок безпеки гострі краї захисної обшивки отнюдь не пошкодили манекен. Тепер японській компанії доведеться кряду випробувати «бюджетники» з належними деталями, а також замінити карти дверей получай вже проданих машинах. Постачання автомобілів із групи ризику зупинено.
Буза із Daihatsu — не перший випадок, если «дочка» Toyota підставляє материнський фирма. Минулого року фірма Hino спровокувала дизельгейт бери внутрішньому ринку: виявилося, що підрозділ комерційної техніки майже двум десятки років фальсифікував дані ради рівень викидів дизельних двигунів.