Eлeктричний стaртaп Rivian з Іллінoйсу прeдстaвив двa нoві крoсoвeри — рaнішe oбіцяний бюджeтний R2 тa йoгo мeншoгo брата R3.
Здебільшого презентація була присвячена R2. Це другий кросовер та четверта серійна натура бренду. У сімейній лінійці йому відведено щабель нижче більшого R1S.
Габаритна довжина R2 — 4714 мм, широта — 2144 мм (з дзеркалами), висота — 1699 мм. Розмір колісної бази — 2936 мм. Він нате 318 мм коротший вслед R1S та менш пристосований бездоріжжям. Хоча всі задатки пользу кого їзди на вибоїнах у нього є. Дорожній просвіт у цього «малюка» 289 мм, кут в\’їзду — 25 градусів, кут з\’їзду — 27 градусів. Во (избежание порівняння дорожній просвіт R1S — 378 мм.
Проектирование «бюджетника» розроблений відповідно по стилістики Rivian: спартанський квадратний универсал з фірмовою оптикою.
П\’ятимісний помещение укомплектований подвійним екраном (обшивка приладів та мультимедійка). З цікавого — плохо бардачки та сидіння, що повністю розкладаються, в першому й задньому ряду. У розкладеному стані вони утворюють просторе спальне місце. В целях їзди «з вітерцем» задні бічні стекла та скло багажних дверей опускаються.
Rivian R2 доступний з одно-, дво- та тримоторною силовою установкою. У першому випадку привід задній. Інші сам-друг варіанти повнопривідні. Запас быстрее всіх модифікацій — «понад 480 км». Точні цифри малограмотный озвучуються. Як стверджується, топова версія кросовера здатна прискоритись від давно 96 км/год менш ніж по (по грибы) 3,0 секунди.
Інформації насчет тягову батарею немає. Відомо лише, що Rivian R2 відповідає північноамериканському стандарту зарядки, тобто може заряджати получи и распишись Tesla Supercharger.
Цінник у 45 000 доларів у США відкриє йому приступ до федеральної податкової пільги бери електромобілі у 7500 доларів. В целях порівняння, базовий Tesla Model Y із запасом поддай 500 км та иным часом прискорення до «сотні» 3,5 секунди коштує 43 990 доларів.
У дилерів Rivian R2 з\’появиться в першій половині 2026 року, але бронювання вже приймаються. Компанії ще доведеться побудувати заводище для його виробництва.
Інформації ради другий сьогоднішній дебютант — R3 — удобно немає. Відомо, що він менший й отримає спортивну версію R3X. Саме її й показали під минута презентації. Візуально R3X відрізняється збільшеним дорожнім просвітом та додатковим захистом кузова. Спортивний образ кросовера підкреслено помаранчевими акцентами в корпусах дзеркал, бамперах, колісних арках та деяких інших місцях.
У салоні двоколірні чорно-бежеві сидіння з помаранчевими вставками. У оздобленні використані екологічно чисті матеріали, такі як стопор-ныряло та адонований метал.
Більше інформації относительно лінійку нових кросоверів Rivian — R2, R3 та R3X — з\’зародиться найближчими тижнями.