Новий електромобіль Hyundai IONIQ 7 помітили на паркінгу

Кoнцeпт спoртивнoгo eлeктричнoгo крoсoвeрa IONIQ 7 Hyundai пoкaзaлa у листoпaді 2021 рoку нa aвтoсaлoні у Лос-Анджелесі. Його відмінною особливістю був просторий помещение-вітальня, dpa.zt.ua
який обіцяв пасажирам «більше свободи, ніж до скорого свидания-коли».

Концепт був оснащений дисплеєм Vision Roof Display з панорамним OLED-екраном, який підлаштовався під вподобання пасажирів та навіть міні-холодильником.

Побудований получи и распишись платформі Hyundai E-GMP, IONIQ 7 пропонував найкращу у своєму класі відстань між осями — 3,2 метри. Фургон шоу-кара відрізнявся безлюдный (=малолюдный) характерними для кросоверів аеродинамічними формами з низькою передньою кромкою капоту та обтічним дахом.

Офіційно представити IONIQ 7 південнокорейська пломба обіцяє лише наступного року, але нещодавно в The Korean Car Blog опублікували відео по (по грибы) участю прототипу кросовера. Майже повністю закритий камуфляжем автомобіль помітили бери підземному паркінгу.

Одна з перших помітних особливостей — тонкі світлодіодні фари та вертикальні блоки з двома світловими смугами під ними. Активна решітка радіатора з центральним датчиком автоматично відкривається подле нагріванні. Задні ліхтарі у вигляді суцільної лінії, як і у концепту.

Варто відзначити, що габаритами IONIQ 7 порівняти з недалеко KIA EV9 і навіть трохи більше. Особливо масивною здається передня частина кузова, але ради рахунок нахиленої назад передньої стійки — неважный (=маловажный) така квадратна. На кадрах ззаду добре заметно, що кросовер Hyundai довший та вищий ради KIA EV9. При цьому у автомобілів одного розміру колісні диски та ідентична конструкція підвіски й кузова.

Кружок — трирядний та практично ідентичний IONIQ 5 й IONIQ 6. Зокрема, однаково оформлені ручки, пульт управления приладів та навігація, але цифровий кластер унікальний.

Из-за попередньою інформацією, Hyundai IONIQ 7 отримає гигантский акумулятор, здатний забезпечити близько 640 км сверх підзарядки. Встановити такий объединение дозволить розширена колісна опора, яка нагадаємо у майбутнього серійного електрокросовера досягає 3,2 метра.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.