Mercedes-Benz oпублікувaв відeo пeршoгo у світі публічнoгo крaш-тeсту двox eлeктрoкaрів. У прoтивників електромобілів є безліч аргументів, й одна з них стосується безпеки — мовляв, під часок аварії акумуляторна батарея становить загрозу і пасажирам, і тим, хто надаватиме їм допомогу для місці ДТП. Щоб розвінчати цей міф, Mercedes-Benz влаштував лобове зіткнення двох електромобілів, яке как видим першим у світі подібним випробуванням, принаймні публічним.
Електричним кросоверам EQA та EQS SUV влаштували лобове зіткнення з 50-відсотковим перекриттям для швидкості 56 км/годок — це означає, що відносна швидкість транспортних засобів у грань удару склала 112 км/годок. Сценарій удару був жорсткішим, ніж сертифікаційні вимоги Euro NCAP, які передбачають зіткнення з алюмінієвим стільниковим пивная\’єром масою 1400 кілограмів, що повторює передню частину іншого транспортного засобу.
Відповідно прежде технічних умов краш-тесту випробуваний транспортний засіб стикається з нерухомою перешкодою получи швидкості 50 км/годок. У Mercedes-Benz підкреслили, що їхній сценарій відповідає типу аварій, розповсюдженому для другорядних дорогах, наприклад, присутствие невдалій спробі обгону.
Швидкість, обрана угоду кому) краш-тесту, враховує, що у реальній аварії водії однако одно спробують загальмувати под зіткненням. У кожному з електромобілів у минуточку удару знаходилися по чета дорослі манекені — загалом у краш-тесті взяли счастье три «жінки» та Вотан «чоловік».
Аналіз даних, зібраних у 150 точках вимірювання получи и распишись манекенах, вказує на низький ризик отримання серйозних чи смертельних травм, але лише следовать умови, що водій та пасажири користуються ременями безпеки. Що стосується електричної складової, так вона переносить удар минуя пошкодження електромоторів і акумуляторів, без- ставлячи під загрозу безпеку людей в салоні.