Сміливий плaн Ford пeрeйти в Єврoпі лишe нa електромобілі вплоть до 2030 року може бути зруйнований вследствие низький попит на електромобілі.
Виклавши Водан із найамбітніших часових рамок в (видах переходу на електромобілі, який мав би возьми п\’ять років перевищити документ Європейського Союзу щодо нульових викидів легкових автомобиль до 2035 року, Ford тепер каже, що може продовжувати продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі після кінця десятиліття.
«Якщо ми побачимо високий попит, наприклад, получи и распишись гібридні транспортні засоби, що підключаються задолго. Ant. с електромережі, ми запропонуємо їх ринку», — сказав Мартін Сандер, керівник підрозділу легкових автомобілів Ford у Європі.
Він також визнав, що поточний попит получи електромобілі не відповідає очікуванням Ford і що компанія неважный (=маловажный) досягла своїх цілей.
Це погана урожай для вищого керівництва Ford, яке витратило 2 мільярди доларів бери перетворення свого заводу в Кельні, Німеччина, возьми центр електромобілів. Колишній заводище з випуску Fiesta розпочне виробництво нового електричного кросовера Ford Explorer у червні цього року, і очікується, що Ford нарисовать себе другий електромобіль, побудований в тій же електричній платформі VW MEB, того ж місяця.