Згіднo з нoвим дoсліджeнням aмeрикaнськoгo Стрaxoвoгo інституту дoрoжньoї бeзпeки (IIHS), більшість aвтoвирoбників oснaщують свої автомобілі системами допомоги водієві неналежного рівня. Найкраща средство допомоги водію — у Lexus.
У 2024 році експерти американського Страхового інституту дорожньої безпеки перевірили системи допомоги водію у автомобілів Ford, General Motors, Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Genesis, Lexus, Nissan та Volvo. Усього перевірили 14 систем допомоги водію.
11 із 14 систем допомоги водію отримали оцінку «погано». Цю оцінку отримали навіть Автопілот та дуже путь-дороженька технологія Full Self Driving компанії Tesla. Компания Level 3 Drive Pilot компанії Mercedes-Benz безграмотный оцінювалася, оскільки на пирушка момент жоден автомобіль далеко не мав системи автономного керування 3-го рівня. Але оцінювалася строй Distronic, якою оснащується Mercedes-Benz C-Class. Вона отримала оцінку «погано». Таку погану оцінку отримала й прием BlueCruise електричного кросовера Ford Mustang Mach-E.
Але є системи допомоги водію, які до сих пор ж таки відповідають стандартам американського Страхового інституту дорожньої безпеки. (до, хороші оцінки отримали системи ProPilot Assist та Super Cruise. Системою ProPilot Assist оснащується кросовер Nissan Ariya, а системою Super Cruise — повнорозмірний пікап GMC Sierra концерну General Motors. Ці системи отримали оцінку «marginal», тобто «гранично допустимо».
Оцінку «acceptable», тобто «прийнятно», отримала лише одна системка допомоги водію — Lexus Teammate. Цією технологією оснащується люксовий седан Lexus LS. Більш високих оцінок жодна із систем допомоги водію у новому дослідженні американського Страхового інституту дорожньої безпеки безвыгодный отримала.
Слід зазначити, що сучасні системи допомоги водію та активної безпеки полегшують автомобілістам поїздки возьми великі відстані. Але, як бачимо, поки що чего (не хватает доказів, що ці системи знижують кількість Происшествие. Кожна система допомоги водію має свої сильні та слабкі сторони. Автовиробникам ще доведеться попрацювати, щоб створити по части-справжньому безпечні системи допомоги.
Відповідно раньше стандартів IIHS, система допомоги водію може отримати хорошу оцінку лише в тому випадку, якщо вона має систему контролю надо увагою водія. Якщо водій втрачає увагу получай 35 секунд, то государственное устройство повинна вжити заходів про гальмування автомобіля.